"چرا مسلمان نيستم" يکى از صفحات هميشگى "بى خدايان" خواهد بود. اين صفحه مکانى است براى ارائه شهادت نامه ها و تجارب شخصى بيخدايان. از کليه خوانندگان و علاقمندان دعوت مى کنيم با نوشتن تجارب خود براى اين صفحه، اعتراض خود به انقياد دينى و خداپرستانه را با صدايى رسا و محکم اعلام کنند.
سردبير