صفحه اول

نامه های شما

واقعیتی که با بیست وپنج سال تحقیق وتجربه بدست آمد

احترامات خویش را خدمت همه دست اندرکاران سایت بی خدایان خصوصا محترمه کم گویان تقدیم می کنم.

بنده دایکندی اهل افغانستان میباشم که فعلا بخاطرعدم اعتقادی که به اسلام دارم ونفرتی که ازمحمد دیکتاتورنامم را به هدایت بشرمل تغییرداده ام.هدایت بمعنی دری آن وبشرمل به زبان پشتو که یک اززبانهای رسمی کشورما میباشد وبمعنی رفیق ودوست میآید انتخاب کرده ام ومل بخاطرحرکت علیه آن دستورات تند وخشن محمد که همیشه مردم را به جنگ وخونریزی دعوت میکرد وتشویق.ودستورات وی سخت درکشورغریب ما تحقق بخشید که اگر محمد زنده بود لذت میبرد وبهدفش که کشمکش وکشتاری انسانها است میرسید. وهم احترام گذاشتن وهمدردی با برادران پشتون زبان کشورم که قرنها ما به نام قوم وزبان وشیعه وسنی خرافی با همدیگر جنگیدیم وهمدیگر را تاراج کردیم و چول و چپاول. ونیز امروز معتقد هستم که انسانها با منطق واستدلال برجهان حکومت کنند ،نه با زورشمشیرآنروز محمد ونه با اتم امروز .یا این منطق درمقابل دین وخرافات باید حرکت کرده وایستاده باید شد.فعلا که بیست وچهارسال سن دارم متاسفانه دوازده سال آن را درمکاتب وحوزات خرافاتی دینی درقم ایران وافغانستان سپری کرده ام وبخاطر دارم اولین روزدرسم را که چهار سال سن داشتم درده کوچک که خودم درآن متولد شده بودم درمسجد ده وپیش آخوند غریبی با الفبای عربی وقرآن شروع کردم.ولی پس ازتحقیقات راجع به ادیان ومذاهب ومکاتب فلسفی خصوصا اسلام وتشیع و..... با وجود فشار زیادی خانواده ودوستانم درایران درحوزه علمیه قم هم ازاسلام وهم ازحوزه که فقط نامش علمیه است وعلم درآن وجود ندارد بریدم ودرسال 1383 به کشورم برگشتم وایران را با هزارها خاطره ای که ازدرس وبحث وجنجالهای تند وداغ که بیفایده بود چون با کسانی بود که واقعا بقول دکترشریعتی خودی مسلمانها فقط علت وفاداری شان به دین ومذهبشان وراثت خانوادگی وسنت اجتماعی شان بود وبس وهم حیثیت که ازاین دین ومذهب به خاطر روحانی بودنشان کسب میکردند.وروزی که قم را ترک کردم سخت به یاد خاطره های قم وبیچاره گی کسانی بودم که روزهایشان را درپیش دفاتر بهجت ولنکرانی وکابلی افغانی وکتابخانه های مسجد اعظم، فیضیه، مرعشی نجفی وگلپایگانی و.... وحوزات چون حجتیه،فیصیه،ابوزینب،امام،چهارده معصوم و.....در کشمکشهای خرافاتی فقه واصول و تاریخ که شاهکارش علامه مجلسی، شیخ عباس قصی،شیخ مفید،حلی ها و.....میباشند به هدر میرسانند. و واقعا بارفتن چندین باردرهفته دردفاتر بقول خودشان مجتهدین ومراجع تقلید وچاپیدن مردم به نام خمس وزکات و..... داد وفریاد راه انداختن درمحرم واربعین وشب وروزهای جمعه و......... نان سنگک را بسیار سخت ومشکل یافته زهرمار میکنند.البته نه همه شان بلکه همان بیچاره ها ی شان ولی تعدادی بیشمار هستند که قارون های زمان خویشند.که به نظرمن اگر بیچاره گان متوسط وپایین شان مشغول به کدام کسب وکاری قانونی وحلال شوند یقینا نان بهتری پیدا میکنند ومن هم بارها با آنان که سر وکار داشتم این موضوع را توصیه میکردم.به هرحال درسال 1383 من به کشورم برگشتم ودر سخنرانی ها و گفتگوهایی که برایم صحبت آزادنه میسربود همیشه سعی کرده ام تا حد امکان واقعیتها را افشا کنم. درسال 1384 در انتخابات پارلمانی با مؤسسات خارجی کار میکردم که ازجمله اینترنت همیشه وقت آن باعث شد تا با سایت دوستان بی خدایان آشنا شدم.وبعد از آن همیشه این سایت را پرینت کرده وبه دوستانم معرفی کرده ومیکنم ونیز به دوستان که در ایران داشتم وخیلی هایشان با من هم عقیده بودند ویا نسبتا تفاهم فکری داشتیم ازطریق ای میل آدرس بی خدایان را به آنها ارسال کردم که متاسفانه بسیاریشان خبر دادند که سایت درایران بسته است وباز نمیشود.تا حد امکان من سعی کردم چه از طریق ای میل وچه از طریق پرینت وکوپی مطالب بی خدایان را به دوستانم درخارج وداخل کشور بفرستم ویک بار نیز نامه ای برای کم گویان عزیز از طریق یاهو مسنجر فرستادم که متاسفانه تا هنوز جواب نداه اند واینبار نیز نمیدانم که این نامه به ایشان میرسد یا نه به هرحال برای دوستان آرزوی موفقیت دارم ومعتقدم که همه دوستانی که به این واقعیت رسیده اند وآن را درک میکنند باید در این راستا سعی وتلاش کنند.فعلا من در کابل هستم وبرای تحصیل وبرای تحصیل در یوهنتون( دانشگاه افغانستان) آمادگی میگیرم تا بتوانم با تکمیل تحصیلاتم بهتر وبیشتر با خرافات وانحرافات حاکم درجهان وکشورم مبارزه کنم.

به همه دوستان سایت بی خدایان درود میفرستم وامیدوارم نامه ام دردسترس تان قرار گیرد .درصورت دریافت نامه ام نشرش درسایتتان اشکالی ندارد.

دایکندی

با درود به شما من یک ماتریالیست هستم وعقل باور.

به فعالیت های تان ارج میگذارم وپیشنهاد میکنم با پرداختن به فلسفه ماتریالیستی ودروهله اول بوجود آوردن شک بعنوان پایه ای برای خوداندیشان درافکارعمومی به فعالیت های تان شکلی علمی تردهید.فلسفه دنیایی است که میشود با کشاندن هرشخص به آن پایه های تفکر وخودآگاهی را جایگزین آگاهی های توصیه شده ازسوی مذاهب کرد.

نوشته های ملا صدرا را پیشنهاد میکنم با دیدی شکاک مطالعه کنید باضافه سرگذشت ومرگش که دروصیتش به شاگردانش شهادتین مسلمانان را نخواند! وشاید بتوانم به جرأت بگویم که ملا صدرا یک سوفیست شکاک بود.

بیشتر با شما درآینده ارتباط برقرار میکنم. تازه به سایت شما برخوردم.

با آرزوی موفقیت برای خردگرایان وپیروزی وپیروزی علم برمذهب

با سلام

من اسمم زکی است وازکشورافغانستان هستم. فعلا درنروژاقامت میکنم.من مدتی است که ازاسلام فاصله گرفتم.من خیلی دوست دارم که بیشتر تحقیق کنم در باره اسلام وبیشتر بفهمم که اسلام چقدر خرافات است.به این خاطردوست دارم بیشتر دلایلی پیدا کنم که اگر با یک مسلمانی بحث کنم بتوانم که قیّناتش را بگیرم.اگرشما بتوانید کمکم کنید ممنون میشوم.

باسلام مجدد

زکی از نروژ

درود بر شما عزیزان

بنده مایلم عضوگروه شما شوم ونشریه های جدید را ارسال نمایید.

با تشکر وسپاس

جاودان بی خدا

سلام

من چند وقت پیش در اینترنت به سایت شما برخوردم برایم جالبه چون تا این بحال دراین مورد سایتی ندیده بودم ویک سوال دارم: میشه به دلایل منطقی به من بگید که خدا هست یا نیست؟

ممنون میشوم

بای